slideshow

afgangsudstilling sommer 2024

Velkommen til fernisering onsdag d. 12. juni kl 17 - 20

Basement Vesterbro, Enghavevej 42
Det er med stor glæde, at vi kan byde velkommen til fotografernes afgangsudstilling på KBH Film&Fotoskole.
Udstillingen, som er en del af Copenhagen Photo Festival, byder på en unik samling af værker, der spænder fra virkelighedsnære dokumentariske skildringer til eksperimenterende kunstfotografi. Vi har indtaget kælderen under Vega på Vesterbro og omdannet den til et kreativt rum, som til lejligheden er bygget om til vores udstilling.
Kom forbi og se, hvad der rører sig blandt den næste generation af fotografer. Udstillingen giver en mulighed for at dykke ned i de unge talenters kreative processer og se, hvordan de forholder sig til både traditionelle og moderne teknikker inden for fotografi og billedkunst.

ÅBNINGSTIDER
Torsdag: 12 - 18